onsdag 16 april 2014

Avslutar

Det var nu länge sedan jag la upp något bidrag i årets fotoutmaning, min tid räcker inte riktigt till allt... Men fota fortsätter jag med och jag känner mig helt nöjd med att jag slutförde förra årets utmaning 365foton 2013:-)

Jag följer en del av er så jag kommer troligen att fortsätta se hur det går för er, lycka till!

Vill ni ändå se mina foton så kan ni kika in på min engelskspråkiga fotoblogg; http://kerlundphoto.se. Där har jag lite mer fart och uppdaterar oftare!

Ha en fin påsk!


8 kommentarer:

  1. Kommer sakna dej!!!:(((
    Visst tar det mycket tid med foto bloggen men får väl
    titta in på din engelska sida även om jag är dålig på det
    språket!!! BAMSEKRAM :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Saknar er och utmaningen med. Som sagt jag kikar nog in ibland:) Kram<3

      Radera
  2. Så tråkigt att du hoppar av men ibland måste man ju prioritera bort........ Hoppas att du har en riktigt skön påskhelg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så är det ju faktiskt, man hinner helt enkelt inte allt... Nu har jag fått ett avstamp in i bloggvärlden och kommit igång med fotandet på allvar, vilket är kul och tack vare 365 2013:)

      Radera
  3. Du avslutade med flaggan i topp! Eftersom jag varit på resande fot har jag varit dålig på att besöka bloggar så det var först idag när jag var i fas med livet hemma som jag såg att du avslutat.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, roligt att höra:)

      Radera
  4. Beautiful flower photo!

    SvaraRadera
  5. hmmm du har kommenterat hos mig....men var finns du nu 2015?

    SvaraRadera